Enviat per: oriolvidal | 02/09/2007

Anagrames narcisistes

uryperfil2.jpg

Perquè vostès em coneguin millor, el de l’altra banda del mirall i jo hem decidit rescatar tot els significats ocults que amaguem. “Espejito, espejito… ¿qué cosas contiene mi nombresito?” Doncs unes quantes. Egocèntrics, egolàtres i egomaniacs a més no poder, ens hem posat a fer anagrames amb les lletres d’ORIOL VIDAL, com si fóssim uns Màrius Serra avorrits de la vida, i ens n’han sortit uns quants. Pásmense, queridos:

  • Lo Vil Irado: com la Cruella dels 101 Dàlmates, però amb mala llet. Exageren.
  • Lo Ràdio Vil: deformació periodística. No em veig de Losantos en potència…
  • Odi virolla: correcte. Els ral·lis no són per a mi, pilot de tiovivo.
  • Volar dolió: les turbulències gairebé ens maten sobre l’Atlàntic tornant de lluna de mel. Però de por a priori res, eh?
  • Dolió valor: ho veuen? Massa que m’envalentono, de vegades…
  • Vidilla oro: aquest té bona pinta, però el 3.24 no dóna per a tant, la veritat.
  • I Dollar vio: ja deia jo que “vidilla oro” exagerava. One dollar i a córrer.
  • Old Ravioli: a la fi, ja ho veuen: tota la pasta era italiana… i rància.
  • Lliri Valdo: no sé si això són bones o males notícies per a l’Espanyol.
  • Lío Rivaldo: barcelonísticament, profètic.
  • Davor i Loli: no esperin que bategi així els meus fills, per més que Croàcia m’hagi semblat fantàstica i que Milan Smiljanic prometi.
Anuncis

Responses

  1. Me n’he deixat un d’important:
    “OLLA D’IVORI”.
    Dit això, només puc afegir que és una llàstima que no em digui Poriol.

  2. Davor i Loli és el meu preferit!

  3. no sé si té molt sentit però… “ídol o viral”

  4. “Ídol o viral” queda tope web. Fa patxoca, ara que m’he estrenat en el tema. Potser el faré servir de futur pseudònim.

  5. uff, estic inspirada, guess who:

    L’oli vexa a
    I la xola ve
    Volia a l’ex
    Viola l’ex (més lleig)

    Llàstima, el meu nom té massa “u”, “g”, “h”… too dificult

  6. Quines coses amaga l’Oli, mamma mia! Haurem de fer anagrames amb ‘Alexandre’, que dóna més possibilitats.

    Me n’ha sortit una altra de bona:
    “IL DIVO ORAL”. Serem ben pensats i marxaré a currar a la ràdio…

  7. Anagrams : Ars magna

    Tot això que el teu cervell pertorbat ha produït són una variant dels anagrames. S’anomenen en concret onogrames, perquè varien les lletres dels noms per esbrinar la personalitat o el destí. És una pràctica comuna en l’onomància.
    Les teves lletres m’han fet pensar en un que no has posat però que se t’adiu:
    Lloro i vida: lloro pel tema professional (la repetició crea la veritat, sabeu els periodistes) i vida per la resta (que és el més important, clar).
    Perdona el retard en la reacció. La saviesa té el seu ritme. La propera, intentaré ser més ràpid.

  8. Mentre ens ajudi a aprendre, Puigmalet, qualsevol retard seu serà sempre rebut a temps. S’accepta “lloro i vida”, tot i que en castellà el tema varia ostensiblement, snif.


Deixa un comentari

Categories

