Enviat per: oriolvidal | 21/09/2007

Postal d’amor des de Maputo

mozambic.jpg 

Com Moçambic dóna gràcies en la seva bandera
al seu àngel exterminador d’altres -un tal Kalaxnikov,
versió AK-47- , jo l’estimo encara plenament
enamorat d’ella, arma mortífera de talons tan
punxants com les ganivetades que m’enfonsa
la seva boca, psicòloga per a miserables amb rerafons
suïcida i un cert gust exquisit pel patiment,
controlat o no
repentinat per l’angoixa de viure
i liquidat per la metralla d’un fusell perfecte fet dona
per foradar el meu jo i viure petit sota la seva tirania
que aplaudeixo, servil i súbdit total, sense que
la música desencisada m’aclapari com dues plataformes
de tones i tones de xantatge emocional
una per amunt
l’altra, per avall
que des d’aquí el pou la veig en contrapicat
per ser justos amb la seva omnipotència.

Anuncis

Responses

  1. Una postal d’amor una mica ‘bondage’, si se’m permet…

  2. Se li permet, té raó. Vinc a parlar del component masoca que sovint implica qualsevol relació. No pain, no gain.

  3. Estic d’acord amb vostè. Ens agrada patir. Ens agrada sentir el dolor intens fins al punt d’haver de dir ‘prou’. I tot només per endevinar després quins són els moments que ens fan bé. Semblen més intensos quan un ha estampat la cara en el fons del més profund dels abismes. O blanc o negre. Infravalorem la monotonia de l’amplia gamma de grisos. Cal sentir-se desgraciat per saber distingir quins són els instants feliços.

    Disculpi’m aquest arrebat de filosofia barata. Ara que el rellegeixo em sembla tret de la prestatgeria més bruta de qualsevol basar xinès. He tingut una mala nit…

  4. No sabia que als basars xinesos s’hi poguessin trobar coses d’aquestes. Potser hi entro, doncs!
    Per altra banda, vostè no queda disculpada perquè aquí pot venir tothom a explicar els seus traumes mentre pren unes copetes virtuals. Pago jo.

  5. Que sigui un Martini amb vodka. Ja he trobat lloc a la barra.

  6. Per ser vostè, li’n poso un doble. Però prengui-se’l a poc a poc!


Deixa un comentari

Categories

