Enviat per: oriolvidal | 28/12/2007

¡Tiki-taka! Rumb cap a La Sexta!

lasexta.jpgllufa.jpg

A alguns ja us vaig dir que avui tenia un matí molt ocupat i que m’havia de llevar d’hora. D’altres m’haureu trobat aquests últims dies una mica neguitós i dispers. Us ho volia dir, però no volia afegir-me més nervis en aquest Nadal de la sobreexcitació. Després de donar-hi moltes voltes i d’un càsting que ha durat des del setembre, ja he donat el “sí” a Mediapro. Perdré seguretat laboral, però em pagaran molt bé, podré estar quatre dies a la setmana a Barcelona i, sobretot, faré el que realment m’agrada: una visió conyona de la jornada de Lliga al programa de la Cristina Villanueva (“haréis un dúo de pericos”, ja ens han dit) i alguna que altra retransmissió de la UEFA mentre el Getafe estigui en competició. Si no m’arrisco ara, que encara sóc jove, no ho faré mai. Reconec que té la seva conya que justament avui hagi passat això, un fitxatge sobre el qual he fet moltes bromes… però la vida va com va, sempre et guarda sorpreses.

Marxar del 3.24 em fa mal, perquè som una família molt ben avinguda. He intentat fer-vos feliços aquests últims dies, així com també gaudir al màxim de la vostra companyia. Vaig viure el sopar de Nadal i la festa posterior com un comiat anticipat, però espero que en fem un altre, eh? A la resta de gent de la casa, sobretot als més amics, ja sabeu que em teniu pel que em necessiteu… i que, a banda de presentar-vos la Patricia Conde, si mai voleu venir a Madrid, ja sabreu on trobar-me.

En fi, quedem i us amplio detalls de la cosa.

Una abraçada!

Anuncis

Responses

  1. Moltes felicitats… és una gran notícia…segur que el canvi és per millor!!!!!

    Espero que ara ja dormis tranquil

  2. Hòstia hòstia hòstia! Ury tio! Quines coses a fer… sense avisar! Ara s’expliquen molts misteris… “No, jo passo d’escriure els caps de setmana!” Jejeje! Quin paio! Hòstia Oriol, doncs quan vulguis quedem perquè això m’ho has d’explicar bé. En fi, que me n’alegro molt per tu, llàstima que no et podré veure -crec q tinc l’única casa a Barcelona que encara no rep la Sexta- i que celebro que a la Sexta l’índex de presentadors pericos sigui tan elevat… i de tantes qualitats… tot i que unes són ben diferents a les altres! 😛

    Salut i bon any, company!

  3. Ves a la merda!
    I se suposa que som els amiguísimos???
    I portes mesos amb el càsting i no ens has dit res??
    Dono per finiquitada la nostra relació d’amiguísimos!

  4. Òsti Ury, felicitats!
    Finalment t’has decidit a fer-ho públic, mira que bé, ja no haurè de guardar-te més el secret.
    Segur que ho faràs molt bé, sempre he pensat que la teva faceta còmica és un actiu a explotar. Més que no pas la més seriosa. Ja prou de ser un busto parlante, tornaràn les époques de l’Antidòping!

    Bueno amici.. només pensa que si estàs lluny.. i a casa de la Sara se’n va la llum… qui anirà a canviar els ploms? 😉

  5. Gràcies, amics, pel vostre suport. Encara estic en estat de xoc, però prometo que en dos dies vaig quedant amb tothom per explicar-vos-ho millor…

    Buff… quin subidón!

  6. no serà una inocentada? aviso que jo m’he cregut lo del fitxatge de raúl per l’atleti, eh!

    en cas de ser cert, moltíssimes felicitats!! pel que expliques és una feina a mig camí entre el repte i el xollo!
    I a diferència de l’israel, en aquest cas jo ja et podré veure, perquè la meva deu ser la única casa de barcelona sense 3.24! (israel no desesperis, jo fa escassament 1 mes i mig que agafo la sexta…)

  7. Inocentada? Veritat? No ho sé. Si te’n vas no podrem tenir més converses cinèfiles ni esmorzars de pa amb xapata i formatge fresc. Si t’ha fitxat la Sexta, ha fet bé, perquè ets un crac. Però el 3X24 no et deixarà marxar fàcilment. Ets part del seu actiu. Patrícia Conde? No sé qui és. Ja ja ja.

  8. Juós, juós, juós!!!
    INNOCENTADA, amics! Que hi ha tradicions que s’han de conservar! Ho volia allargar, aprofitant que ara estaré 10 dies de vacances… però els bulos, millor aturar-los, que el tema es pot desmadrar molt. Només us diré que algunes de les trucades que he rebut avui han fet trencar-me la caixa… i alhora m’han fet pensar en els amics tan guapos que tinc. Jo sí que us estimo!

    Ni La Sexta, ni Madrid, ni càstrings, ni res de res. Ei: de moment!

    Gràcies a tots els que heu contribuït a la credibilitat de la notícia deixant-vos posar la llufa, picant l’ullet, indignant-vos, cabrejant-vos o bé felicitant al trampós d’un servidor.

    I tingueu pietat de mi, que prometo deixar-me ensarronar en futurs 28 de desembre!

    (Nota pels que heu entrat més tard del dia 28: la llufa que il·lustra l’article al costat del logo de La Sexta s’ha penjat a posteriori, per indicar la conya de l’article. Potser tinc una mica de credibilitat entre la meva gent, però sense passar-nos!)

  9. jo he participat de la innocentada però no he fet veure que estava indignada. Ho estava!!!
    Perquè al principi m’ho havia empassat i no em podia creure que no ens ho haguéssiu dit. Si ahir vag sopar mab la teva dona a casa, per l’amor de déu!!!
    Menys mal que et quedes. Dos comiats hauria estat massa.
    “Bé, aprofitant aquest minut de silenci…”

  10. Ara que ja no és 28… Ury, podries haver estirat una mica més la imaginació amb la innocentada, que aquesta història de La Sexta fa com a mínim any i mig que la sentim…

    Petit saltamont, hauries d’aprendre de nosaltres, mestres de l’engany, capaços de mantenir un bulo durant dos mesos…

    Bisous!

  11. Me alegro por ti Ury, ya que la cena de navidad de la sexta tiene que ser un espectaculo de modelaje de alto standing.
    Bon Nadal maco, a tu i els teus.

  12. VISCA EL CAP DE RECURSOS HUMANS DE LA SEXTA!!!!!
    BON NADAL A TOTHOM!!

    PD: Per cert Oriolino…. NAT3!!!!!!!

  13. Ruth: amb el permís del dels ploms i de la del picardies… estàs molt guapa quan t’indignes.

    Carme: no xerris tant, que si arribes a entrar ahir, com a mínim el dubte l’hauries tingut: a toro passat és molt fàcil xerrar. I una cosa és que vagis de Gran Mestressa del bulo per la conya del Mur de Berlin i una de molt diferent és que gosis dir-me “petit saltamont”. One respect!

    Pirucho, ¡qué alegría! Aquello debe de ser un espectáculo, sí, pero yo me llevaría de co-presentadoras a todas las visitantes de este blog (joder, qué bien que he quedado ahora).

    Toni! És NAT-2, el que s’ha de tenir… i jo el tinc! Finalment, ho vaig aconseguir i em rula tot de perles. Et duran els Reis el COD4?

  14. Si que vaig entrar el dia 28 però em vaig esperar a contestar per no sabotejar la teva innocentada. Broma, per cert, que ja vas fer a la tele fa any i mig aproximadament. Per això et deia que quina poca imaginació… Ais, l’alzheimer…

  15. Quin tros de cabró. De quatre grapes. Tu i jo hem acabat, Ury! Hahahaha!

  16. Després de perduda la CaBruni, interpreto que sublimes les teves perversions en la persona de la Patricia Conde, i això provoca aquest tipus de jocs amb la teva confiada clientela. Ai, pillo…

  17. Puigmalet: que no m’agradava la Carla Bruni, remolins! El tema Patricia Conde -a la qual vaig conèixer en persona fauns sis o set anys, tot s’ha de dir- ja és més discutible.

    Isra, ho sento, my friend. Accepto els insults i aixeca’t, que alguns a quatre grapes no et perdonarien res.

    I Carme: el que vos digueu. Passo de discutir-te res més, que et veig molt rajona i encara sortiré perdent.

  18. ¿A toro pasado, no le mires el dentado?
    Segur que m’ho hauria cregut amb sense llufa.

    Bon any!

  19. Et juro que al principi, com que feia dies que no entrava al blog i no he mirat la data, m’ho havia empassat!!! reconec que havia pensat: nooooo!! En Mr. vidal nooooo! però, uf, veig que és una brometa!
    m’alegro que continuis aquí, al canal!
    però fer un programa a La Sexta en plan conyón tindria el seu què, sí…
    espero que el 2008 ens porti sorpreses, positives, a tots!

  20. Mr. Marty, ens seguirem veient… o intuint-nos, com últimament. A veure si quedem un dia per dinar o algo, no?

    Una abraçada i molt bon any!

  21. I jo sense enterar-me de res!!! Clar… des de la Perifèria… Total, que era una innocentada i jo no m’he enterat de res. Indignat estic! Tot i que pot ser creïble; et veig amb el Buenafuente de col-laborador, a l’estil “qué pasa neng”. Apa noi, que continuo mirant tota la feinada que fas… (ay aquests que cobren dels meus impostos..)

  22. Escolti, que no escric res en horaris de feina, eh?

    La innoncentada només va ser perpetrada via aquest bloc. Així que no s’indigni…


Deixa un comentari

Categories

