Enviat per: oriolvidal | 31/12/2007

Goodyear! (Més enllà dels pneumàtics)

arcade-fire-03.jpg dasleben.jpg tamudo.jpg adrianalima3.jpg

Adéu al 2007, l’any que m’ha passat més ràpid, no sé si perquè li he tret el suc o per una simple qüestió d’edat. S’accepten teories al respecte. En qualsevol cas, no cal confondre aquí la velocitat amb la fugacitat: crec que el 2007 és dels anys que deixarà petjada a la meva vida. Ara falta veure si serà de Ieti o de Patufet.

No els martiritzaré amb sopars de duro, tranquils. Avui és un dia de festa i en tinc prou per celebrar que aquest any he fundat amb tots vostès la meva família de blocaires. També he descobert això del CaraLlibre, que té molt de passatemps, però també ajuda a mantenir o recuperar llaços probablement trencats pel ritme diari. Perquè després diguin que les noves tecnologies ens fan més solitaris.

Per últim, el meu top sobre qüestions ocioses (feu el vostre, si teniu el que s’ha de tenir):

  • Disc de l’any: Neon Bible, d’Arcade Fire. Una crònica fatalista d’aquest (encara) tombant de segle.
  • Cançó de l’any: Intervention, d’Arcade Fire. No es pot ser més èpic i grandiloqüent: quina sobredosi!
  • Millor llibre llegit aquest any: El cinquè en joc, de Robertson Davies
  • Periodista de l’any: Enric González, el puto amo
  • Pel·lícula de l’any: Das Leben der Anderen (La vida de los otros, de Florian Henckel-Donnersmarck. Al Cel siguis, Ulrich Mühe!). És de l’any passat, però aquí la van estrenar aquest.
  • Exposició de l’any: Hammershoi i Dreyer, al CCCB. Alguna cosa fa olor a art a Dinamarca.
  • Heroi de l’any: Raúl Tamudo Montero (em vaig fer una foto amb els seus pares a Bremen) i Ernesto Valverde (el Txingurri repeteix, ja va resultar escollit l’any 1987)
  • Passatemps de l’any que es pugui explicar: veure Lost, llegir els diaris i jugar al Pro Evolution Soccer 6
  • Guapa de l’any: entre Adriana Lima, Bar Refaeli (bye, Di Caprio!) i Megan Fox, la de Transformers.
Responses

  1. Megan Fox!!! Vam descobrir-la junts. Ja ja ja. Jo em quedo amb ‘Promesas del Este’ i amb ‘La sang dels innocents’, de Julia Navarro. En el tema música estic una mica perdut des de fa temps. Fins l’any que ve, Ury!!! Així que no te’n vas a la Sexta i t’hauré de seguir aguantant? Bien.

  2. VISCA EL CAVA, VISCA EL FABRA I VISCA L’ANY QUE JA S’ACABA!

  3. Acepto Heroi de l’any, veo lo del disco… con la guapa puede haber discusiones… pero lo que no puedo aceptar de ninguna de las maneras es que todavía estés con el pro-6… FREDSON DIMISIÓN!!!!

  4. Perico-san, bienvenido seas. Estoy con el pro6 por dos razones: 1) porque el 2008, en play3, es una estafa; y 2) porque ahora puedo jugar online al 6, y es una gozada absoluta (cosa que no se puede decir del último). A ver si nos encontramos en la red un día y hacemos unos partidillos… de Champions, por supuesto.

  5. Va, jo també et faig el meu rànquing:

    * Disc de l’any: “Hourglass”, el nou disc en solitari de Dave Gahan. Molt lluny del “Violator” o el “Music for the masses” de Depeche Mode, però molt recomanable.
    * Cançó de l’any: “It’s all true”, de Tracey Thorn, cantant d’Everything But the Girl, també en solitari.
    * Millor llibre llegit aquest any: “Com ensorrar la cultura”, de Woody Allen. Les absurditats mentals d’aquest home em treuen un somriure.
    * Periodista de l’any: Oriol Vidal – ji, ji, ji…
    * Pel·lícula de l’any: [REC]. No sé si serà bona o dolenta, però no havia passat tanta por amb una peli des de l’Exorcista.
    * Exposició de l’any: “Latidos de un mundo convulso”.
    * Passatemps de l’any que es pugui explicar: xafardejar els perfils del Facebook.
    * Guapo de l’any: Un clàssic: George Clooney. Fixa’t que fins i tot ens ha encalomat una Nespresso a la regie del 3/24… ¡Por algo será!


Deixa un comentari

Categories

