Enviat per: oriolvidal | 22/01/2008

Noticia de un secuestro

secuestro_ejemplo.jpg

La empresa transportista le había comunicado su indefinido y dogmático advenimiento: “Nuestro horario de distribución es de nueve de la mañana a tres de la tarde.” Punto, y no intentes reclamar mayor precisión, por más que el sentido común te asista. Secuestrado en casa. Vendrán cuando les salga de los cojones y te desesperarás mientras les esperas. Es verdad que soñaste que se plantaban en tu hogar a primera hora y que ello te reconfortaba, a pesar de que, en ese caso, te joderían noventa minutos de sueño. No te quejes, pues: te dejan elocubrar con soluciones utópicas que quizá, sólo quizá, harán más luminoso tu cautiverio. Una clausura forzada en la que ni una de las grandes distracciones a tu alcance te colmará, ansioso de libertad como estarás, como un león de puro nervio en su jaula de oro.

Anuncis

Responses

  1. Home, almenys no diuen que vindran a les 9 i apareixen a les 12 com fan molts sinvergüenses.

  2. Això que expliques també passa amb els antenistes i amb el servei tècnic de Telefònica. He de confessar que quan espero aquest tipus de visites tracto d’alleugerir l’arrest domiciliari fantasejant amb la fesonomia de l’home que m’alliberarà del segrest. Guapo, fornit i uniformat, m’entrega juntament amb el joc de tovalloles el coit més satisfactori i interminable de la meva vida. Dones lectores d’aquest bloc, confeseu que no soc l’única que ha tingut aquestes fantasies…

  3. Carme, a l’espera de reaccions femenines a la teva confidència, imagino les masculines. Més d’un s’acabarà apuntant de repartidor de Telepizza.

    Al contrari, Marc: si el problema és que, de vegades, no es presenten fins al dia següent! O l’altre. Un escàndol!

  4. assumpte espinós el que planteges.
    l’he patit més d’un cop i en el meu cas ni es van presentar ni van trucar, res!!
    el més fort és que quan vaig trucar jo, em van dir que no tenien previst lliurar-me el sofà en qüestió fins al cap d’una setmana! que no els havia arribat encara. els vaig recordar el compromís moral d’avisar-me…un costum típic dels sers intel.ligents.
    una visita a la botiga amb cara seriosa i una conversa amb el cap del departament van fer que el sofà estigués a casa al cap de 2 hores.
    I explicaria més casos d’ineficàcia del sector.
    Tot s’acabaria si paguéssim un cop s’ha complert el pacte i no abans, com sol passar.
    salut!

  5. Parleu de CanPrabo? Aquests són dels que t deixen anar “serà durant el matí, de 9 a 14” i es queden tan amples. Com si les meves hores no valguéssin res! que jo també tinc feina, home!
    O els de can Ikea, que et diuen que ha de ser de 12 a 14. Si a les 14.30 no hi ha ningú marxen i tu has de pagar altre cop el transport. Com si ells arribéssin de 12 a 14, els jodíos!
    Com bé diu en Jordi això s’acabaria el dia que paguéssim al repartidor.
    I Carme… home, de 9 a 10.30 potser sí que puc tenir alguna fantasia, però a partir de llavors el meu cabreig és tal que ja ni que aparagués en Clooney ho arreglem (bueno, potser amb ell sí, va…) Però el que arriba no és mai en George, ni molt menys!

  6. Sí que t’han sortir canes des de la darrera vegada que ens vam veure, nano. És que tots voleu imitar el Pellisser…
    Sobre el relat, poc a dir. El tio s’aixeca a quarts d’onze i encara es queixa. Pur vici. La nina de plàstic importada de Tailàndia va ser del seu gust?

  7. Per favor, Puigmalet! Nina de plàstic importada de Tailàndia! Si les de Finlàndia van de conya, home!

    Ah, i li ho torno a repetir: surto de treballar a quarts de dues de la matinada i no clapo fins les a tres mínim, amb la qual cosa tinc tot el dret de queixar-me si em lleven abans de les 10.

    Iona76, veig que tens les grans empreses controlades. Ens prenen el número com volen, sí. Hem d’apostar pels petits comerços, potser.

    I jordi martínez, si us plau, supera el tema del sofà, que ja fa un temps que va passar. O potser et va esguerrar alguna cita amb alguna repartidora voluptuosa i uniformada?

  8. No em puc estar d’explicar el que m’acaba de passar. Tot just fa dos minuts que he tancat la porta i encara flipo…
    Ha aparegut el repartidor de CanPrabo UNA HORA ABANS DEL PREVIST!!
    Fins ara l’experiència em deia que sempre arribaven tard.
    Algun lector del Reflex Irreflexiu deu treballar a la casa i ha esmenat el tema horaris…
    Puc dir allò de “bravo caprabo” o és molt agosarat i una flor no fa estiu?


Deixa un comentari

Categories

