Enviat per: oriolvidal | 05/02/2008

Voluntari per plaer

atonement.jpg

Servidor de vostès, 33 anys encara i criat en l’esperit solidari i de plena caritat cristiana dels Maristes, voldria aprofitar aquest altaveu per comunicar la seva absoluta predisposició voluntària per a les següents accions altruistes (inspirades totes elles en el que he fet aquest cap de setmana). Fitxeu-me!

 1. Fer de conillet d’Índies per a un documental de l’estil Supersize Me, però amb marisc en lloc d’hamburgueses. Tot i els riscos evidents per a la meva salut, estic disposat a endrapar durant un mes qualsevol bestiola invertebrada d’aquestes, fins i tot per esmorzar. Tot per la ciència i salut pública.

2. Alimentar amb paciència i amor la Keira Knightley.  Com a exemple d’expiació personal sense precedents, em comprometo a tornar-la en un trimestre amb els cinc quilets de més que li falten (sobretot, si s’anima i acabem fent el Supersize Me aquest plegats).

3. Viure la vida com un musical. Quatre rimes fàcils i tots podríem parlar a l’oficina per mitjà de melodies increïbles i coreografies espectaculars. S’imaginen com serien els seus llocs de treball? Per començar, les despotricades i els falsos testimonis a la màquina de cafè tindrien, com a mínim, algun mèrit.

4. Mirar d’explicar qualsevol obra d’art a partir de la seqüència 4, 8, 15, 16, 23, 42. I no em diguin que se senten Perduts.

5. Pregar cada dia pel manteniment de l’esperança col·lectiva. El Paradís està cada dia més a prop, com ja va quedar ben clar en la disertació del profeta Jonathan, desconcertant tantes altres vegades. Optimitzeu el vostre optimisme.

Responses

  1. Un altruisme lloable, si senyor. No tothom està disposat a fer aquest tipus de sacrificis per tal de contribuir a la pacificació global dels conflictes. Molt bé.

    Que la seqüència del 4rt punt acabi al 42 no és una casualitat. Escriu aquesta xifra al Google i riuràs. (I després llegeix el increíblement bo llibre del Douglas Adams). Per cert… sé una cosa de la quarta temporada de Lost… La dic? 😀 -No m’agrada Lost, i m’encantaria boicotejar-la dient un gran secretet…-

    I respecte al post del cinema, tenim uns gustos força semblants, amb algunes excepcions necessàries. Coneixes la web filmaffinity.com? És genial: en relació a les puntuacions que tu dónes a les pel·lícules calcula quina gent té més afinitat amb els teus gustos i et recomana les pelis que encara no has vist i que les teves “almas gemelas” han puntuat més alt. A més també pots afegir amics. Si m’hi vols afegir, el meu nom és fàcil: Perikitu. 😉 És una web veritablement útil i molt còmode i ràpida a l’hora de navegar i votar.

    Ens llegim!

  2. Isra, com filtris la més mínima cosa de Lost -que dubto que sàpigues, atesa la vaga de guionistes-, your balls correran perill.

    El visionat de mitja dotzena d’episodis (perquè veiessis el megatreball de guió) serien suficients per fer-te canviar d’opinió, n’estic convençut.

    L’elecció d’aquests números, de fet, no és cap casualitat… tot i que sóc de lletres puríssimes i no em veig amb cor d’explicar-me comme il faut. No sóc prou Valen-zetti.

    I tant que conec filmaffinity! Fins i tot hi he escrit unes quantes crítiques. Ja t’agregaré, master. A la que trobi un moment, visiono els documentals que has penjat i comento… però has de veure “La pesadilla de Darwin”, insisteixo.

  3. Doncs crec que jo també m’apunto. I sí, em sento perdut en el punt 4. Si és per la sèrie, haig de dir que encara no l’he vista mai. Això d’engreixar-se a base de marisc ha de ser massa. I més si és afrodisíac. Hi has pensat? Ja ja ja. Una abraçada.

  4. Home, jordicine, la gràcia del marisc és la immediata i la d’efectes “a posteriori”, està clar.

    Visca la gamba de Palamós!

  5. Val… com que no sabem si el que jo he escoltat sobre Lost és cert o no, i tu creus q no ho és, puc dir el que sé? 😀 Va… Deixeu-m’ho dir!!! No m’ha deixat cap dels viciats a lost i me’n moro de ganes!!! Només la punteta!

    La Pesadilla de Darwin la veuré, l’estic baixant a l’emiul!

    Quin nom tens al filmaffinity? Que t’afegeixo i t’espio!

    Salut i ja tornem a ser 3rs… que duri!

  6. Sr. Peralta: ni la punteta, ni les boles (que t’hagin dit). Després de 70 i pico episodis, no aniràs ara a deixar-nos sense menjar-nos el cap.

    Faci el favor.

  7. On es fa la prova de menjadors de marisc?? Gambes, cloïsses, musclos. M’és ben bé igual!

    Pel que fa a alimentar la Keira…uffff…des que la vaig veure a “Love actually” somnio repetir l’escena dels cartellets prenadalencs d’un enamorat d’una dona com ella…Em torna boig. L’escena, clar.

  8. Ury, imagino que no faltaràs divendres a Santa Coloma, oi?????????

  9. Què passa divendres a Santa Coloma, que em tens intrigat i no trobo res?

  10. Trobada de Blocaires Pirinencs. M’hi vaig apuntar en principi però al final no pujaré. Un altre dia serà!

  11. home, ury, crec que el punt numero 1 ja el vam començar fa uns dies al Bar Mundial iha de continuar, segons tinc entès, un dia a l’Hospi, no?
    keep waiting!


Deixa un comentari

Categories

