Enviat per: oriolvidal | 27/05/2008

Oh, sí: la ‘xispa’ de la vida

M’esperes callada en la penombra i jo et miro i et desitjo, dolça, perquè sé que em pots donar tot el que vull, per poc que et deixis anar una mica i facis el que saps fer. Però m’acosto a tu i no puc evitar la tremolor del primer dia, aquell dubte que assalta l’empenta decidida… amb tu sempre em passa; més que per la por a fallar, per tot el que s’ha dit de tu, deesa de capricis alterns i judicis inexorables. Et torno a buscar i miro de domar-te mentre te la fico amb tota la fermesa possible que puc reunir, però sense defugir d’un tacte suau que et faci comprendre’m millor.

La lluita interior es deslliga en una espera que pot trencar-se en qualsevol moment, el cervell dimiteix en el vertigen del funambulista, el meu poder passa a ser el teu, en un duel de resistències; els segons es tornen hores, segrestats per la impaciència de qui es sap davant el tresor, en un compte enrere que s’esgota de forma paradoxal a correcuita… i, a la fi, després de fer-me patir, acceptes sotmetre’t al meu domini, després d’haver-me fet suar de mala forma, a punt d’esglai, com sempre, mentre un salt al buit fa estimbar-se quelcom dins teu, amb el retruc d’un martelleig d’absoluta contundència.

M’ajupo, recullo la llauna i assaboreixo l’últim triomf davant dels teus nassos. Fins la propera, maca, et dic, i tu, impertèrrita, ja trames com em mortificaràs en la meva pròxima visita. Saps que em tornaré a rendir, com tu saps que tornaràs a perdre’t. Visca la Coca-Cola Zero.

Anuncis

Responses

  1. Bonica exaltació de la prostitució! I a tu et surten barats els orgasmes…

    Si el Sr. Cocacolo llegís aquest article segur que te voldria de guionista megamilionari. Aviam si hi ha sort!

  2. Snifff… a mi la Coca-Cola no em provoca tot això… 😦

  3. Amb un altre títol m’hauries despistat, bufó. Però això de la xispa de la vida parla per tot. Ja ja ja. M’ha agradat. Parlem.

  4. La primera intenció era fer una pregunta: “Per què quan vas a una màquina expenedora encara t’emociones quan no s’empassa la moneda i fins i tot et dóna el producte desitjat?”. Però una cosa va dur a l’altra i així hem acabat.

    Puigmalet, gràcies per l’elogi i també per tractar-me de puter.

    I a tots: aclareixo que l’orgasme és, sobretot, amb la màquina, fins i tot per sobre de la beguda! Deu ser per totes aquelles vegades que ens ha deixat sense recompensa i fotent-li cops i puntades de peu.

  5. No deixa de ser una transacció com la de les senyores que fumen: diners a canvi de plaer. Ara bé, Coca-Cola Zero? Seguim amb el julandronisme? Mare meva, el dia que et compris a una màquina d’aquestes una Voll-Damm, embogiràs…

  6. Amb amics com vosaltres no em calen enemics, veig. Un que si faig una oda al puterisme, l’altre que practico el julandronisme… A la feina no bec alcohol!!! Aquaris o Coca-Cola Zero, que és millor que l’original. I de birres, la Moritz… o l’AK Damm, que és suprema.

    Molta enveja intueixo per les meves profundíssimes relacions amb les màquines…

  7. i les pesigolles de la Coke, sigui zero o no? mmmmhhh….quin plaer!
    sí, la coca-cola m’aporta uns detalls semi-orgàsmics sota aquell aspecte d’innocent refresc per passar l’estona. Aquelles bombolles ferotges que poc a poc es van diluint però que mai acaben de desaparèixer en el got, totes desprenent-se de les parets.
    ara, com a eròtic un bon vi rosat, fresquet, en un vespre d’estiu…
    salut!

  8. AK Damm… SPECTACULAR!!!!!!

  9. doncs jo estic fins als mismísimos de demanar coca light i que me la donin zero

  10. Marti, coincideixo amb vos en la descripció cocacolera: visca les bombolletes! De vi, però, que em serveixin un de negre, dels que capturen el cos i l’ànima.

    AK Damm, Tonino, és potser la cervesa de gran superfície amb més matisos. Fins i tot l’Eurovisió em va semblar bastant decent, aquest any…

    Ruti: agghh!!! Encara em diràs que gaudeixes als locals on et porten Coca-Light de l’Est o d’Àustria, que pràcticament és aigua, peta-zetas i llimona…


Deixa un comentari

Categories

