Enviat per: oriolvidal | 04/12/2008

Odio el jazz

Sí, odio el jazz. Per la seva anarquia que et confon i et posseeix, com una aranya famèlica. Per fer flotar les meves misèries, els desitjos capats i les esperances perdudes. Perquè em perd quan creia haver-me trobat. Odio el jazz i la seva macedònia tramada. Odio el jazz perquè em fa petit, perdedor, superat. Per ell sóc com l’indi orgullós de la seva cabana un segon abans de descobrir el temple dels veïns. El jazz i les seves veritats.

Odio el jazz perquè em carrega d’un poder i d’una llibertat que no tindré mai. L’odio per això, per les seves falses promeses. El veig avançar com el fum d’una cigarreta; imprevisible, gairebé en segon pla… però penetrant fins cardar-te els pulmons, fins que tot és jazz i tu no passes d’una vaporosa semicorxera. Estabornit sense saber-ho, crec trobar-me en ple menú de degustació… quan, en realitat, és el jazz qui s’està fotent el gran banquet. I el vi, naturalment, també el pago jo, com sóc jo qui s’empassa la ressaca crua després del seu glop de glòria. Odi en un llum.

Responses

  1. Carai. Aquest cop no sé si haig de llegir entre línies. Ja ja ja. Una abraçada, Ury.

  2. M’agrada el soul. M’agraden els seus tons alts que freguen l’orgasmicitat. M’agrada aquella instrumentació rònega. M’agrada que em faci imaginar un vell televisor en blanc i negre en un racó d’un motel de carretera. M’agrada que em puguin aixecar l’ànim en dos minuts i mig en lloc de confondre’m i omplir-me de preguntes en set. I fins i tot m’agrada plorar la mort de Marvin Gaye i de Tammi Terrell i de tants altres, que en altres condicions m’importarien una puta merda, quan després d’escoltar-los sento que tinc alguna cosa per agrair-los.

    Si et vols afegir al club…

  3. Jo també m’odio molt. Ara escolto ‘Dream a Little Dream’ mentre em flagel·lo i ploro per la meva mediocritat.

  4. Per odiar-lo en parles amb molt d’entusiasme..je,je. Per cert, et recomano que escoltis aquest cantant o croner malagueny que es diu Toni Zenet. Val molt la pena, a veure que et sembla. http://www.myspace.com/losmaresdechina

  5. Jo a qui més odio és a Keith Jarrett. Sobretot per les virolles que em costen els seus concerts.
    T’ha quedat molt snob, l’escrit.

  6. jo odio més els polítics!! i a sobre em surten més cars!
    salut!

  7. Ja deia jo… un article fashionment incorrecte… En fi segueixo a l’espera.

    • Perdó, però… “segueixo a l’espera” de què?
      He d’anar a buscar el teu últim comentari?
      Algun article nostàlgic? Què és el que vol, home de Déu?


Deixa un comentari

Categories

