Enviat per: oriolvidal | 17/12/2008

Dràstic

Tota bona història ha de tenir conflicte, diuen. Per tant, em cago en tu, lector tafaner de vida escarransida. Què vens a cercar aquí, boig lamentable? Res et puc oferir que t’interessi sinó un passatemps maldestre, de passió pàlida i addicció improbable. Què pretens? Riure a costa de les meves misèries? Sentir-te millor per l’exposició impúdica d’aquests sentiments estovats? Sóc un pallasso més dels circs que necessites? O més aviat un lleó dòcil i amanerat, dominat fàcilment per les teves fuetades en forma de clic? No cal que responguis, perquè sé que m’enganyaràs sense problemes. No deixis falses petjades que marquin el camí de la teva carpa. Tots sabem que aquí som el que podríem ser i no volem… o pitjor: no podem. Tots sabem que juguem a ser el que el món no ens deixa. Tots som ningú, però podem armar sermons com aquest amb un sol vòmit, sense alçar la vista. I la bateria s’acaba i no em funciona el carregador, així que avorto ara mateix, per més que la teva demanda de veritats exabruptades sol·liciti ser atesa. Que et bombin.

Responses

  1. Drààààstic de Tarragooooonaaa… La la la lala… Bromes a part, com va dir aquell, mai m’havien insultat tan bé i en català. De totes formes, amic Uri, bombes un entorn que crec que més o menys és agradable mentre en mous en mig d’un altre entorn on el nombre de ganivets per metre quadrat és equiparable al de la província d’Albacete. Tinc que dir que… al loro! I fins dijous 🙂

  2. Jerry, ja m’il·lustrarà vostè, que jo amb aquestes coses vaig sempre amb el lliri a la mà. Ah, i celebro que hagi captat la boutade. Una reflexió sobre els blocs que potser calia fer.

  3. Home, una mica amanerat sí…

  4. Provocatiu, com sempre. Per això passo per aquí, perquè m’agrada, rei de l’I-touch… o com es digui. Ja ja ja. Bones festes!

  5. Si no et va agradar el sopar i els regals ho podries haver dit…no cal posar-se així…

  6. Sopar genial i regal meravellós, tot i que no és un viatge a les Canàries. Com es noten els anys i anys d’extorsió per part del Comitè…

    Toni Escur: és aManérat. Catch it?

    I Jordicine, el plaer és mutu. Bones festes, my friend!

  7. buf, quina entrada més provocativa, Mr Vidal!!
    però m’encanta que em provoqui un lletraferit com tu!
    bon nadal per tu i els teus!

  8. Quin poc respecte per la clientela! Amb aquest posat d’Americo Vespucio que gasta a la capçalera i amb la llengua tan bruta com la consciència de qualsevol director general. Vés a saber on devia cursar l’Unificado Polivalente, vostè.


Deixa un comentari

Categories

