Enviat per: oriolvidal | 25/03/2009

Bloctàmbuls

Ara no hauria d’estar aquí, jo. La meva voluntat és no ser-hi, però aquí em tenen: esquivo els meus espais naturals i maldic  els meus supposed to be. Si el món s’acaba, sabré no veure-ho. Contra el pànic, un penques. Enfront de l’ordre, un perdut. Em perdré el sol que es desperta per la nit que no vol adormir-se. Pareu els dies! Feu-los elàstics, tot i que el preu sigui que us pesin com cadenes.

     Ella no ha escrit. Ell m’ha tornat a menjar l’orella. L’altre va fent. I em diuen que El Desaparegut ha tornat amb una vomitera incontenible: impossible arribar a l’últim esquitx. Salto d’aquí cap allà. Tenim uns vincles que van molt més enllà de l’argot. Ens toquem, ens entrem i ens llegim l’ànima, per més que ens agradi jugar a ser uns altres. Tot s’acaba desxifrant, tot comença a entendre’s.

     Perquè ara no hauríem d’estar aquí. La nostra voluntat seria no ser-hi, però ens l’hem xuclada els uns als altres, addictes a la sorpresa, ebris de cors tafaners i caps exhibicionistes. Que ens els tallin a tots… i també els dits, no sigui que continuïn sols.

(Aquest bloc ja ha arribat a la modestíssima xifra de 20.008 visites. Gràcies a tots; en especial, als de sempre.)

Anuncis

Responses

  1. Així que els Hits del Blog Stats són visites! Jo que creia que havies penjat aquí la nòmina per fer-nos dentetes…

  2. Ui, la nòmina és molt superior! Allò és un Smash Hit, de fet. Els del banc em treuen la catifa només veure’m. Però no escriuen a cap bloc.

  3. Les 3:52 am?
    No són hores d’escriure al bloc, eh? Que treballes de nit?

    Per molts anys. Segur que tu seràs un dels que duraran.

  4. Vinga Ury, felicitats! Pròxim objectiu, 50.000!

  5. Buf, 50.000, my friend Oli? M’estimaria més passar dels vint comentaris per entrada… I encara és més difícil! Per cert, podries obrir un bloc d’experimentació literària, no creus que ja toca?

    Doncs, sí, Marc… Normalment m’entra la febrada de nit, quan vull anar a dormir però el sofà em magnetitza (i l’ordinador, ni t’ho explico!). Ens seguim llegint!


Deixa un comentari

Categories

