Enviat per: oriolvidal | 26/03/2009

Carpetes perdudes

Ja hi tornem a ser, com cada dia, tornant amb el Jeroni cap a casa. Cada vespre és igual. Ell dóna una petita volta per acompanyar-me, ens parlem amb complicitat sobre temes intranscendents, com esperant el moment de màgia que ens permeti accedir a una altra fase… però quan la cantonada de casa meva ensenya la poteta sempre passa el mateix. L’incòmode silenci -suposo que pel vertígen- s’apodera de tot, i no hi ha forma. Desseguida comprenc que aquesta tarda tampoc m’ho dirà. L’he arribat a mirar amb tendresa, com esperonant-lo. Li he deixat el camí asfaltat amb alguna riatlleta que li hauria de fer entendre que sí, que té el premi assegurat. Però ni per aquestes. 

     Sovint noto que el cor li pot sortir per la boca en qualsevol moment, però no hi ha forma que es llanci a la piscina. I tu em diràs, també com sempre: “Doncs digue-li tu, no siguis tonta!” Però ja saps que jo no sóc així. Si no és capaç de demanar-m’ho, o de fer-me un petó com Déu mana, no m’interessa; no m’interessarà. Tu dius que no ho fa perquè em té en un altar, perquè no vol arriscar-se a perdre aquestes estonetes que el Cel li regala. Però si en té prou amb això, si no em vol més que com a amor platònic, no cal ni que comencem. Ja saps que la Filo em costa d’entendre.

Anuncis

Responses

  1. Bon relat dels tendres moments de l’adolescència. Amb el pas del temps això ja es veu com un record llunyà encara que ara estiguem desentrenats en aquestes situacions. Volem conèixer el desenllaç 🙂

  2. Moments tendres, sí, Xavi, però també crus, eh?

    No sé com deu acabar, tot això, però veig aquesta noia molt més espavilada que el pobre Jeroni. Per més que -tristament- el poguem comprendre, queda clar que és un perfecte idiota somiatruites. Però bé, potser algun dia ens dóna la seva versió dels fets.


Deixa un comentari

Categories

