Enviat per: oriolvidal | 06/04/2009

La freda oposició

El dvd que no trobava per enlloc, el dvd que havia tret del videoclub feia deu dies i que des d’aleshores em maltractava la memòria i la butxaca, finalment, va emergir amb insolència i gairebé un indissimulat orgull burleta. Si no hagués necessitat el formatge per a l’amanida encara m’estaria torturant. Però el dvd que m’havia posat la casa potes enlaire, que m’havia fet embogir, histèric i crispat pel misteri, m’estava esperant a la nevera: tan fresc. L’insòlit part em va deixar el rostre de mainadera desconcertada.

Encaixar les peces, però, no va ser difícil després d’un lògic rebobinatge. Ara lligava caps: tot just sortir del videoclub, ella va insistir en entrar al súper, a pesar de què la meva bufeta ja amenaçava eclosió. De res va servir el meu rosari d’exabruptes recitat entre verdures, iogurts i productes de la neteja: calia comprar tot allò aleshores, ni un minut més tard. Les escales de casa van ser pujades de forma atòmica per un servidor, carregat i mig cec per aquella pressió que sobrepassava els llindars del suportable. Però ets tan matusser en tràngols com aquest que, quan tot just vaig obrir la porta i somniava el vital alliberament, no vaig poder evitar que ella se m’avancés cap al lavabo, que mira que s’ha de tenir barra i poca pietat. I, aleshores, va succeir: amb el cervell inexistent, reduït a líquid groc que es desbordava, vaig posar al frigorífic tota la compra amb ràbia, desordre i urgència… i el dvd hi va quedar sepultat i perdut en una via làctia de productes lactis i laments prostàtics.

El títol de la pel·lícula? El internado. On jo hi deixaria les dones cruels que no atenen les emergències d’un home que suplica comprensió. I, si als pitjors extrems cal arribar, clemència.

Anuncis

Responses

  1. Aquests iogurts quedarien bé després de cruspir-te un filet DVDella. Acompanyant-ho tot amb cervesa DVDia, clar.

  2. En fi, jo aquí parlant de la tirànica incomprensió femenina en segons quines situacions… i tu amb les teves frivolitats. Ben bé com alguns dels notes que deixen parides en els teus acadèmics articles.

    La vida, com de crua arriba a ser!

  3. Tan fresc…
    Molt bo. M’he fet unes rialles…
    Saluts!!

  4. Merci, Rubentxo. Consti que tot és ficció, eh? Hahaha…

  5. Molt cruel. Les doens estan més entrenades per agunatar-se…

    A la nevera jo hi he trobat el mandu de la tele, el mòbil, el sucre…

  6. Sort que m’entens, Marc, no com el teu amic estupend.
    Per cert, com sona un mòbil dins d’una nevera?


Deixa un comentari

Categories

