Enviat per: oriolvidal | 30/05/2009

El misteri dels vergonyosos sms televisius

Les enquestes sociològiques de pa sucat amb oli del Cuní, “matins.si – matins.no”. El salvar la Macarena Pedòrring o el Manu Carajillo d’Operación Triunfo.  La necessitat de comentar el partit amb els de la ràdio, fet que t’obliga a deixar de veure’l ni que sigui per uns segons. Posicionar-te a favor o en contra d’una folklòrica que cobra per deixar-se masacrar per una colla de voltors fillsdeputa. Batejar un equip de futbol que no fa ziga-zagues, sinó geometria total. I tot plegat, amb una hortojrafia que massa sovint frega la puntada més criminal als diccionaris. Això no té aturador.

      La meva pregunta és: per què? Perquè hi ha gent que hi pica, quan és evident que tot plegat ho podrien oferir els mitjans de comunicació via email, o sigui, gratis? Tanta necessitat tenim d’expressar-nos? Tant ens indignen les opinions dels altres? Potser és que sóc un especialista en torpedinar el sistema que m’alimenta, com diu irònicament un bon amic. Però aquest pay-per-view encobert em té realment captivat.

Anuncis

Responses

  1. l Barsa es l mejor perkos llrones saluda los kampeones -Alex

  2. Es que volia posar-me al nivell del génere… Realment a mi el que em té captivat és, no tant l’ortografia si no l’estructura d’algunes frases que es llegeixen…

  3. com que no sempre és fàcil sortir-hi, la penya té moltes ganes de veure les seves xorrades a la tele…i pagant 2 o 3 euros per una frase. Després, això sí, no compren en diari o un llibre o un CD “perquè són cars”.
    és la revolució “neng”. que pacha neeeeeng! ha ha!

    salut a tothom!

  4. I són molts els que contesten! Una abraçada, Ury. bBona reflexió.

  5. Crec que si tingués aquí un apartat sms amb la pregunta “Per què collons m’envies un sms?” em podria treure uns quants calerons.
    S’hauria de provar.

  6. A. Perquè em surt dels collons.
    B. Perquè m’he cansat de pentinar el gat.
    C. Perquè sí.
    D. I per què no?

    I les ràdios fan el mateix, no és només cosa televisiva. Jo a vegades intento imaginar-me al televident o oient amb un mig somriure al rostre, armat amb el mòbil i disposat a deixar constància universal de la seva curtesa de gambals, hehe.

  7. Jo encara entenc els que publiquen el missatge perquè segur que hi ha gent que li fa gràcia sortir de l’anonimat veient una frase seva a la tv. Però els trobo infinitament més inútils els que simplement serveixen per emetre un vot. Tot i això, no n,he enviat mai cap. Perque està clar que al darrera hi ha un negoci en el que em nego a participar.

  8. Aquí a la feina ens fotem un fart de riure amb les preguntges del Basté. La d’avui: A quina edat vas perdre la virginitat?, es veui que té relació amb la notícia de l’avortament a 16 anys i la píndola de l’endemà.

  9. En Xavi té raó: el vot es perd en la immensa mar blava, mentre que les frases encara deuen injectar alguna cosa a l’ego. Me’ls imagino passant el vídeo a la família el diumenge: “Ei, voleu veure el missatge que vaig enviar a l’Albert Om?”

    Quins nassos, Marc! Demà en preguntaran la posició i a on, ja posats.

    Puigmalet, el dolentot. A mi també em fan gràcia les preguntes de l’estil: “Us deixa indiferents tal cosa?” D’aquesta forma poden contestar tots: els que passen, els que estan a favor de la cosa en qüestió i els que hi estan en contra. Deu haver-hi estudis psicològics per fer picar la gent.


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s

Categories

%d bloggers like this: