Enviat per: oriolvidal | 15/09/2009

Lluites extremes en la nit

Batalles que es guanyen, resistències titàniques que es perden. La Vida contra la Mort en una partida de peces mítiques. En un cantó, un Del Potro indomable i vigorós s’abriga amb la fibra de l’heroi davant la màquina suïssa: just ara que discutíem sobre si Federer havia fet El Millor Cop de la Història. Reguau! Argentina ha conquerit el US Open, potser per calmar la set en el desert de Maradona.

En l’altre cantó, una hecatombe: Patrick Swayze es desencadena de la melodia de la resistència. La dansa bruta del càncer s’ha endut per davant qui anomenaven Bodhi. Rebel de nord a sud contra l’inevitable, avui ha caminat cap a la llum blanca, com a Ghost: cap al descans etern dels incansables més dignes. Vam ser ell en pel·lícules d’enamorats idíl·lics en companyia de demi moores equivocades. La pantalla, el somni, la Vida. Una vegada més, per sempre.

Anuncis

Responses

  1. Ostres, el tennis em fa mania des que va plegar el Maquenrou, la mateixa que em feia aquest Swayze, que en pau descansi.

  2. En Swayze era un home bastant inexpressiu, sí. En alguna pel·li transmetia menys que un nespre. Però forma part del meu passat i fot veure com van marxant tants, i abans d’hora.

    Sobretot m’ha cridat l’atenció el brutal contrast amb Del Potro: mentre un aconseguia el seu moment de màxima glòria, l’altre arribava al moment més baix (bé, segons es miri, o al de Glòria). “Time of my Life….”

  3. Molt gran Del Potro. Swayze no era el meu actor preferit, però em queia bé aquest home. Una abraçada, URY.

  4. Hola, Oriol.
    El Patric Chuaich… Em fa recordar vesprades de la meva infantesa, jugant a “Dirty Dancing” amb una d’aquelles amigues que es van convetir en amors platònics…
    Still looking for the time of my life…
    Salut!

  5. Rubentxo, un dia d’aquests faré un article o un conte sobre què volem dir amb això d'”amors platònics”. Jo mira que vaig veure “Ghost” envoltat d’una desena de noies… i cap era la que realment m’agradava, perquè, naturalment, no li ho vaig proposar. Des de la distància em resulta incomprensible!


Deixa un comentari

Categories

