Enviat per: oriolvidal | 22/09/2009

Passa de nivell

La meva vida com a cuc va ser desastrosa. Cansat d’arrossegar-me per terra i arreplegar qualsevol brutícia, un dia vaig aconseguir posar-me de puntetes per impressionar una eruga… i se’m va menjar un ocell. Però aquells deu últims segons -gairebé el triple, des de la percepció d’un cuc- van resultar un esclat de glòria. Veure els sis ulls d’aquella preciositat de criatura pendents de mi, esgarrifats per la meva sort, del tot plorosos abans del meu epíleg en la foscor d’aquell bec que es tancava, van justificar la meva existència. Una explosió de punts d’última hora. Sí, havia fet mèrits per a una bona promoció en la meva segona vida. Tocava ser un home.

Anuncis

Responses

  1. Un instant que val una vida. Potser si que és gratificant. Una abraçada, URY.

  2. Una bona experiència per encara la vida humana. Suposo que ens explicaràs com et va, home.

  3. Recordo que quan treballava a l’aeroport un dia vaig haver de facturar a en Brian Weiss (màxim expert-timador en qüestions reencarnatòries), fet que vaig aprofitar per demostrar-li el meu menyspreu intel·lectual, hehe.

    No cola que fossis un cuc, Ury. Com a mínim, llimac.

  4. Senyors, no deixeu volar la fantasia, que aquests microrelats no són autobiogràfics! Servidor, abans de ser jo, va ser la poma esquinçada per la sageta de Guillem Tell, qui va atorgar als normands la llibertat. Desconec el sentit metafòric de tot plegat.

    A més a més, tinc seriosos dubtes sobre si, abans de tot plegat, vaig ser la poma d’Adam i Eva. La meva capacitat de reminiscència no em dóna per a tant.


Deixa un comentari

Categories

